2008-04-27

Då var det söndag då! Slapp inte o följa med till skogen idag =( hmm ja det är väl lika bra o följa med.. Men vi kunde inte låna traktorn förrän vid 12 det är därför jag fof e hemma. Så jag hinner tvätta o fixa lite hemma innan vi åker..

Sitter o pratar med min älskade syster på MSN nu.. Saknar henne som faaen, men nu är det bara drygt 2 veckor til ni kommer. Ska bli såå skojjigt.. Träffa mina älskade systerbarn igen.. Guuud!! Miss u like crazy!

Skulle behöva åka till stan en sväng idag med men det får nog allt vänta till imorn, det finns inte riktigt tid till det idag. Men jag får ta de imorrn efter jobbet. Åh, vi jobbar bara 4 dagar denna veckan.. Har inga timmar att ta ut så jag får jobba halva dagen på fredag.. Det gör ju ingenting.. Kan va skönt samtidigt..  Bara inte idioten jobbar så blir jag glad! Mår så dåligt över honom, patetiskt!

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0