Feelin' down

Idag har vi varit i skogen på förmiddan, kapat det sista så det bara är o klyva skiten imorn.. Kände mej inte riktig i form när vi börja idag, men när jag kastat ett par stockar så kändes det bättre.. Har känt mej lite nere idag, vet inte varför men finns vissa sånna dagar..
Sen åkte vi en sväng till stan, tänkte jag skulle förbruka presentkortet jag fick i födelsedagspresent av Richard.. Men hela Borås med omnejd tyckte att dom med skulle köpa kläder idag.. Så jag struntade i att ens försöka hitta parkering, det blev kaffe hos mamma istället, skulle ju ändå dit..
Sen bar det iväg till Maxi, handlade lite kött o gottigt så vi kunde grilla lite. Så grannarna var över o grilla med oss.
Annars har det vart vääldigt lugnt hos oss idag..

Nya krafttag imorn då, hoppas jag mår bättre då. Det är hemskt att må såhär.. Det är väldigt mycke just nu så det måste vara det som tar all energi från mej, planeringen inför festen, väntan på flytt, idioten på jobbet, o allt annat som händer på dagarna.. Men nån gång går det över hoppas jag. Men när??

...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0