Feelin' hot hot hot

Så då har jag vart iväg en sväng.. Vart i Fristad då.. Alltid lika kul o se er =) o wilma e ju sååå charmig... Hehe.. Nu växer allt bäbiskänslan.. ;)  Hoppas vi kan komma o stanna lite längre nästa gång, blev ju så kort idag..
Efter Fristad bar det iväg mot Svenljunga o lämna Bruschan, han skulle åka med Syrran o killen hem.. Skönt de så slapp jag köra ner till Göteborg.. Men han kommer nog upp till nästa helg hoppas jag..
Nu ska jag mestadels bara slappa resten av dagen. Känner inte direkt för att göra nånting.. Skulle behöva städa iordning lite här men det finns andra dagar på veckan jag kan göra det.. Har inget direkt inplanerat i veckan som är tvunget att göras.. Bara åka o handla med mamsen så hon får hem lite mat stackarn..

Nä, nu ska jag återgå till o göra ingenting..

Hörs o störs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0