Fröken tröttis

Jag är verkligen helt slut. Satt i soffan o nicka till en stund innan. Typ en halvtimme sen. Är man lite trött då eller? Kanske skulle gå o prata med kudden? Fast nu är jag ju lite pigg igen :(  Är ju inget vettigt på tv idag heller tror jag.

Imorn är det torsdag då. Inget spännande står på listan för imorrn. Blir väl hem direkt efter jobbet. Har vart hemma sent varenda dag denna veckan. det känns väl sådär, inte konstigt man e trött. Kan vara skönt o komma hem i rimlig tid nån gång o inte hålla på o stressa fram till man går o lägger sej.

Men nu ska jag iaf ta o dra mej mot tvn igen o zappa lite o se om jag hittar nåt o glo på..

Köss Haj!

Kommentarer
Marie , Williams Mamma!

Kikar in!

2008-04-16 21:37:53
URL: http://mzetterblad.blogg.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0