Ingenting!

Fortfarande hemma! Halsen är hur stor som helst. Nån som har en flaskborste till den stackars lilla halsen? Vaknade när klockan ringde imorse o konstaterade väldigt snabbt att det blir att ligga kvar i sängen. Men så skulle jag skicka SMS till han som åker med mej om jag skulle till jobbet eller inte, o det skulle jag göra vid halv 6 så var ju tvungen att sova lätt. Sen fick jag ju kliva ur sängen o ringa till min chef. Han fnissade lite lätt när han hörde hur jag lät. Dumma dumma dumma Martin ;) haha Fast det hade nog jag med gjort. Hehe.

Jag har suttit o slipat på en liten lista till nu då.

Så håll till godo!



Bläddra fram till numret i din telefonbok,
och svara sedan på frågorna.
Ni vet vad som gäller, right?

08. Anki Lernia

19. Cissi
26. Conny 2
31. Erika
39. Gullegrisen
45. Handels A-kassa
52. Jenna
61. Jocke Rosberg
66. Katrin
73. Lina
81. Marie
87. Mia
104. Putte (Borås)
110. Robert
111. Samuel
124. Stellanius

Hur träffade du nummer 8?
Hon var min förra chef ;)

Gillar du nummer 19?
Nej! Vet inte ens varför jag har kvar numret =D

När är nästa gång du ska träffa nummer 26?
Vet inte, lördag kanske?

Vad var ditt första intryck av nummer 31?
Rebell!

Vilket är ditt bästa minne med nummer 39?
Hehe, det skriver jag inte här! ;)

Är du nära vän med nummer 45?
Nä det kan jag inte påstå

Har du träffat nummer 52 den senaste månaden?
Hmm, nä, det är nog ett bra tag sen

När ska du träffa nummer 61?
Oj, det vet jag inte

Är nummer 66 söt?
Ja, helt fantastisk söt!

Har du varit i nummer 73 hus?
Ja! Det är min svägerska

Har du pussat nummer 81?
Nääe, det tror jag inte..

Har du varit ovän med nummer 87?
Nej, icke.

Saknar du nummer 104?
Nja, kan väl sakna hans idiotiska påhitt

Vad kallar du nummer 110?
Robert, Bobban, Röven......

Umgås du mycket med nummer 111?
Nej det vill jag vill inte påstå. Men har gjort!

Vilken är nummer 124 bästa egenskap?
Oj, det vet jag inte.. Han är våran däckkille!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0