4e december

Idag var det ju dags för Barnmorskebesöket då. Hon kollade mitt blodtryck, och det var ju bra. Sen skulle hon sticka mej i armen, men eftersom vi har i våran släkt lite fega vener så sticker dom och gömmer sej så fort man ska ta ett litet prov. Så hon stack mej men missade venen. Så hon sa att vi kan ta det nästa vecka när jag ska dit och se lilla grodan.

Sen fick vi lite info om vad som komma skall. När jag är i vecka 17 ska vi till Ultarljudsmottagningen på Borås Lasarett och göra ett ultraljud för att fastställa vilken vecka jag verkligen är i. Det var tydligen lättare att göra det där.. Sen ska vi tillbaka till våran barnmorska igen i vecka 20. Sedan blir det besök en gång i månaden till och börja med sen blir det lite tätare besök ju närmre BF jag kommer.

Detta är verkligen så spännande att ni inte anar. Det finns inga ord i världen som kan beskriva hur glad och lycklig jag är.

Jag fick veta att min storasysters styvdotter även hon är gravid.. Grattis Erica & Fredrik =) hoppas att allt blir bra. Såå roligt!



Nu ska jag krypa ner o titta lite teve tänkte jag. Ha en underbar kväll..



Puss o Kram vi syns på stan


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0