thursday najt

Va i stan en sväng nu på kvällen, men jag vet inte vart alla kul människor va nånstans? Vart va ni..? Dom enda kul som dök upp va syrran o Daniel. Men dom åkte efter en stund, skulle till Daniels mamma o äta =( men vi kommer ju till er imorn =) haha.. Hoppas du inte tog illa upp, jag skojade bara med dej. Självklart vill jag umgås med dej. Alltid lika skojj..

Nu ligger jag hemma på soffan, precis avslutat ett en timmes lång telefonsamtal med både Asp o Elin. Trekant =) haha.. Men det va trevlig, massa skitsnack va de iaf =) Så nu ska jag titta på " nu blåser vi snuten 3 " den går på tv, inte för att den e lika bra som dom andra två, men de e alltid nåt o titta på då jag inte e trött än.
Imorn på dan blir det att vara hemma o packa de sista tror jag. Är inte såå värst mycke kvar, har väl en dags packande kvar om jag har tur. Men kan ju inte packa ner allt heller, för det kan ju vara så att vi behöver grejer den sista veckan =)


Nääe, movietajm =)


Kisses and hugs


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0