wheels & wings

Igår bar det då som sagt av till Varberg. Hela bilen full med pojkkar =) hihi..

När vi kom ner skulle vi försöka ta oss till Kärleksparken vilket inte va det lättaste då vi hamnade helt fel, och dom hade ju stängt av en massa gator så man inte kunde köra där jag ville. Men vi kom dit efter många om o men. Men väl där så kom pissvädret, det regnade hur mycke som helst, och hur länge som helst. Vi begav oss iväg för o äta lite. Sen åkte vi ner o ställde oss vid hamnkiosken o tittade på bilarna o alla fulla människor. Tur man va nykter iaf. Hihi.. Sen tog vi o åkte en sväng, Elin ringde o sa att dom va i Apelviken. Då åkte vi dit o tjöta lite, men beslutade oss för o åka hem. Vägen hem var väldigt blöt då det spöregnade heeela vägen, men när vi kom till Borås så slutade de =) haha. Janne fick för sej att han ville bada, sagt o gjort. Jag svängde ner vid Transås sjön så han fick ta sej ett dopp =)

Sen åkte jag o släppte av allt folk för att sen bege mej hemåt. Jag var väl hemma vid 4 tiden. Jag va knappt trött då, men jag hade heller inga problem att somna =) vaknade igen när klockan va 1! Det va skönt vill jag lova. Men man känner ju som om man har kastat bort hela dagen egentligen. Men men.. Shit happens..

Nu ska jag kika lite teve o bara va!


Kisses and hugs


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0