blåst, regn, funderingar o tankar i överflöd

Blev inte att vi åkte till Norrköping redan idag utan det bär iväg imorn bitti istället. Syster skulle nämligen jobba inatt och dom på i Bagarmossen i Stockholm så dom har en bit att åka. Så dom åker oxå imorn bitti. Så vi kommer väl dit ungefär samtidigt.

På jobbet idag har de vart lugnt! Va så lite o göra så jag gjorde ett inhopp o hjälpte till på inlägg en stund. De sista 45 minuterna gjorde jag nog inte en knop tror jag. Satt bara på min truck o drömde mej iväg.
Efter jobbet gjorde jag ett stopp på Apoteket Röda Näsan (systembolaget) inhandlade lite öl, för smarta Karlsson kom ju på att bolaget inte e öppet imorn. Så det var väl bäst o göra de idag så det inte blev några sura miner när jag kom hem.
Efter de blev det handling med mamsen, hon har ju fått 'löning' idag, även kallat pension. Så då åkte vi till City o trängdes med resten av Borås. Men med vässade armbågar gav jag mej in där. Hade lite ångest när jag parkerade bilen o insåg att 'damn va folk' men vad gör man inte för mamsen.
Sen åkte vi hem till henne o drack lite kaffe o smsade lite ;) haha.. Blev ett par stycken =)
Evlina ringde o berättade att hon hade fått klara besked att hon får stanna på jobbet nu. Grattis stumpan.. Så hon skulle bara komma ut en snabbis o slänga i färgen i mitt hår o sen skulle hon ut o fira med sina kompisar. Ja visst sa jag. Jag har ju gjort detta tusen gånger nu så jag vet när de är färdigt. ;) hehe..
Och Johan, tror du verkligen jag skulle färga håret svart? Det skulle väl vara för o slippa alla dumma blondinskämt från 'El Greko' Men jag trivs som blondin o kommer fortsätt va de.. Lessen för hjärtattacken ;) hehe
Så nu ikväll har jag bara gått här o pillat lite, packat lite o funderat.
Funderat på om datorn ska åka med till Norrköping eller inte. Frågan e om jag klarar mej utan den.. Har blitt lite beroende tror jag =) haha.. Måste ju få uppdatera helgen när den väl e här. Så det händer nog att den slinker ner i väskan imorn.

Pratade en snabbis med min älskade bror idag, han ringde hem till mamma o lyckligtvis var jag där o svarade. Hann dock inte prata så länge, men lite iaf. De e bättre än inget..
Nu får ni allt ta o komma hem o fika med mej! Har ju ingen kulig o fika med. Inge är detsamma utan er, inget e skojj längre. Det e inte ens desamma o lösa korsord utan dej Tirre! Fattar du de eller ;) haha..

Guuud vad jag babblar..

Nääe nu ska jag röka lite..

Tjolahopp tjolahej!

Kommentarer
Johan

Alltså... det skulle inte förvåna mig ett något om du färgade håret svart... :o)

2008-06-19 22:39:52




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0