borta bra men hemma bäst

Klev upp ur sängen runt kvart i 10 idag tror jag, vi satt o spela alfapet igår kväll / natt.. Men som vanligt så förlorade jag ;) haha.. Suger! Så jag gick upp o vakan till lite sen så började jag packa ihop o bära ut i bilen. Vi åkte väl vid 11 tror ja. Va i Borås när klockan va 2. Stannade bara en snabb stund på vägen hem.
Vi kom hem runt halv 4 tiden, efter en snabb fika hos svärföräldrarna. Då blev det en pizza som åkte med oss hem. Kände verkligen inte för o ställa mej o göra mat efter suttit i en bil i 3 timmar! Så då fick de bli så..
Men det var gott de me. Så de blev lite över så då får han med sej imorn.
 
Fick sålt våran 740 idag me =) Annelie behövde en bil till jobbet så då passar den alldeles utmärkt. Ingen blev gladare än jag.. Så dom kommer ner i slutet av sommaren o hämtar den. Ska bara byta blockpackning på den innan dom kan ta över den. Men sen så blir vi av med den. =) yej!

Men kortfattat så har helgen varit kanon! Det enda som kunde vart bättre va väl vädret ;) eller vad tycker ni?

Nu ska jag mysa med älsklingen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0