finally

Trodde verkligen inte denna dan skulle ta slut, såå seg.. Men nu har jag äntligen kommit hem o slagit mej ner här o tänkte dela med mej av min dag ;) haha snällt va?


Klockan ringde 04.15, snooz, klockan ringer igen 04.24, snooz, igen 04.33, snooz, igen 04.42.. Oj oj dags att kliva upp nu. Men ville verkligen inte gå till jobbet idag, efter gårdagen. Men fick vackert knalla upp o klä på mej o göra mej fin. Sen väl på jobbet så gick det ganska bra. Pratade med fackliga förtroende "kvinnan" idag me, det kändes helt okej o veta vad vi har för rättigheter o inte. Sen knallade vi in till Martin o ville prata lite till. Kändes som om vi hade några saker som var ouppklarade, det här med att vi "maskar" var väl det största frågetecknet av dom alla. Och med det menar han att vi går o byter skor o fyller på vatten efter det att klockan slagit 6. Okej, det kan jag gå med på att göra innan vi börjar men han ska nog ta en ordentlig koll på vad andra pysslar med. Såna som kommer kvart i 7 o börjar jobba halv 8. Och kallas inte det att maska när man stämplar in kvart i 7 och kommer till arbetsplatsen halv 8? Sen frågade jag om allt detta handlar om att vi är syskon och om det är några problem med det? Men nääe då, det var det ju inte. Vad är det då?

Vi påpekade även att man inte fick ett "bra jobbat" dom dagarna som det gått riktigt bra. Och då sa han att ja, det kan jag ju bli lite bättre på. Så efter vårat lilla samtal idag kändes detta mycke bättre. Han gick runt till personalen och klappade dom på axlen och sa, bra jobbat, tack för den här veckan! Blev lite chokad måste jag säga.. Får se bara hur länge detta håller i sej.


Så idag mår jag lite bättre iaf. Nu är det helg och nu ska jag bara slappna av o släppa det som hänt, för tillfället!


Underbara Evelina kommer ut ikväll, bara tjöta skit o så.. Blir nog inge vettigt gjort ikväll annars tror jag..

Men som jag saknar min Helen! Har inte pratat eller träffat henne på jättelänge nu :( känns inte så bra!


Later! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0