grattis Sverige

Har vart vaken ett par timmar.. Ah, kroppen har vart de iaf, men om huvet vart det de vet jag inte riktigt. Idag blir et att va hemma o bara va.. Ska gå ut o sätta mej i solen o se om jag kanske kan få mej lite färg?!

Undrar vad Helen o Henke ska göra idag, mezza henne innan men har inte fått nåt svar. =(  Tyckte dom kunde komma ut en sväng. Men dom har väl andra planer..


Nicke stack iväg o skulle göra nåt. Känner inte för o umgås med han idag ändå ;) hehe så det e lika bra..


Har lag filén i marinad nu me, så ikväll blir det helstekt fläskfilé med pommes o sallad mumms filibaba..


Imorn ska vi på 30- års fest.. "pappa" blir stor nu.. Haha.. Om det går ;) Ska bli skojigt.. På dan ska väl Nicke o Claes iväg o titta på folkrace tror jag. Om dom fjäskar tillräckligt så jag kör dom då dvs ;) höhö.. Det får jag allt ta o fundera på lite..  ;)


Nu är det 84 dagar kvar till tillträdelsedagen! Ni får allt höra mej tjôta om detta. =) haha.. För detta är den största händelsen detta året hittills.. LÄNGTAR!!


Nä, solen ropar på mej nu..


Hörs o störs!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0