middag?

Nu har mina kära svärföräldrar vart här en sväng. Kom med kaffebröd o grejjer. Pratat lite skit o så.. Tur att Nicke va hemma då så dom fick träffa sin son lite (hör ni ironin?) hehe.. Men nu har dom åkt iaf. Ska strax brumma iväg till Svenljunga o handla lite tror jag. Funderar på o göra lite korv stroganoff idag. Det var längesen jag gjorde de o jag tycker det e såå mumsigt! Sen skulle nog Elin komma ut en sväng me, fast de blir väl lite senare tror jag.

Det har regnat lite här nu med, men dock ingen åska =( tycker allt att vi behöver lite nu. Lite urladdning är aldrig fel.
Sitter o lyssnar på go musik på www.radioseven.se skönt o lyssna på tycker jag.. Kan slappna av på ett bättre sätt till sån musik, lyssnar jag på lugn skit far andra tankar runt i skallen bara. Bättre o lyssna på musik med 'dunk' haha

Nu ska jag fortsätta att städa lite innan jag åker iväg. Bra att svärisarna kommer ibland för då måste jag städa, pinsamt o ha det stökigt när dom e så noga.. Haha..

so long folks

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0