O N S D A G 1 8 / 6

Dagen har vart lugn..


Vaknade kvart över 4 med den fetaste huvudvärken jag NÅGONSIN haft. Vände mej om o skulle stänga av klockan o då höll jag på o ‘pjuka' rakt ut.. Då bestämde jag mej för o bli hemma idag.. Gick upp, tog en huvudvärkstablett o kröp sedan ner i soffan framför sömnpillret (som även kallas tv) jag somnade efter många om men och vaknade vid kvart över 9 då ‘Sunes sommar' gick på teven =) mycke glad blev jag då jag inte sett den på massa lång tid. Sen var jag ju tvungen att åka till mamsen med den tvätten hon lovat att ta åt mej, gjorde även ett besök på Apoteket. Sen va det slapp hos mamsen i hennes sköna soffa. Dock somnade jag inte denna gången. Sen skulle jag träffa systrar mi nere i K-land, för jag skulle plocka ögonbrynen o då skulle hon följa me. Sen gick vi o strosade lite o kika.. Sen var det dags för hemresa o nu sitter jag här o babblar =)

Nicke e väl på G hem nu. Han jobba över lite idag me, som vanligt..

Ikväll blir det minsta möjliga tror jag, lite ‘Sex and the city' kanske ;) Varierat med Matchen? Vad vet jag?


Hur tror ni det går för pojkarna ikväll? Slår dom Ryssland?

Det återstår o se, men det hade väl vart skojj? Vad vet jag, jag följer det ändå inte men det e ju ändå Sverige som spelar så lite får man kanske kika..


Näe nu ska jag besöka soffan igen!


Puss ♥


Kommentarer
Johan

Jag är jättebra på att spela död!

VAF**N!!!

Jag vill också se den igen
Sura*

2008-06-18 18:30:06



Jessica

Åh, lakrisbåtar. Får man ta? NEJ FÖR I HELVETE! Tack!

2008-06-18 20:23:51
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0