sömn, vad är det?

Nu ska jag strax slänga mej i soffan men tänkte först berätta lite om min dag.


Igår var vi ju på 30- årsfest! Hur skojj som helst! Va väl en del tjafs men det hör väl privatfester till egentligen?! Haha, men han knallade hemåt när han blev ombedd att göra det för sitt eget bästa.

Det "sjöngs" karaoke i massor.. Det lät förjävligt dom flesta gångerna pojkarna skulle sjunga.. Haha.. Men det var lite charmigt ändå..

Klockan 2 är det någon som får för sej att dom ska gå o bada. Sagt o gjort vi knallar iväg till Vattenverket så dom får bada lite. Var de kallt undrar ni säkert nu?! Nääe dom sa att det var varmt! Var det alkoholen som pratade? För guds skull klockan va 2 på natten, klart de va kallt! Haha..

Sen gick vi tillbaka till GIF - stugan o lyssnade på musik o tjôta skit. Sen e det någon som blir hungrig och det sätts igång med att koka korv o grejer! Det tog en stund men dom fick korv till slut. Efter det att Nicke fått i sej en o annan korv beslöt vi oss för att rulla hemåt, då va klockan tio i 4. Jag var knappt trött faktiskt. Helt otroligt.. Kom i säng när klockan va tjugo i 5.. Somnade innan jag hann lägga huvet på kudden.. Vaknar igen kl 10, hur pigg som helst! Det var lite jobbigt måste jag säga! Men det var ju bara att gå upp efter en stund.

Vi ringde svärmor o kolla om dom skulle va hemma, och det skulle dom så vi åkte dit o fika lite, dom bjöd även på middag. Mmmm..

Sen bar det av hemmåt, men vi tänkte att vi inte kunde åka hem o göra ingenting för då skulle vi stensomna bägge två på soffan.. Så vi åkte ner till Kinna o kika på Claes o Maddes hus. Ser bra ut =) Sen tänkte vi ta en kaffe hemma hos dom men dom va ju inte hemma. Så vi åkte hem..... Och putsa fönster! Haha..


Nu ska jag slänga mej i soffan o glo tv tänkte jag iaf..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0