söndag, trött, packning, roadtripp

Då var det söndag igen då.. Igår va vi över hos grannarna o grillade lite o töta massa skit. Sen åkte jag till stan o busa med syrran. Skulle ju hämta lite folk i gbg vid 2 - tiden ungefär. Så vi tjöta med lite folk sen bar de iväg. Det gick rätt smidigt faktiskt, dom här grabbarna brukar inte vara så snabba nämligen när man ska hämta dom. Men de gick bra. Va hemma vid tjugo i 4 o knalla i säng vid 4 ungefär.. Sen sov jag 3 timmar sen va jag uppe igen :S men jag tog en cigg sen nana jag igen. Sov till halv 1.. *mumma* det va gött.. Men fick lite smått panik över att jag sovit bort halva dan, skulle ju faktiskt åka till mamsen o hämta tidningar idag. Men det va bara o vakna lite o sen åka. Så nu har jag precis kommit hem. Ska fixa lite mat o sen får vi se om jag orkar att packa lite till idag. Nu när jag har tidningar att slå in med.

Tack älskade syster för sällskapet igår. Hoppas du inte är döv idag ;) hehe.. Han är ju ganska högljudd om man säger så..

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0