vad i helvete är problemet?!

Den här dagen började ju inte så bra! Jag o syrran blev inkallade till våran f*t chef imorse innan vi ens hann börja jobba! Det var just det som var problemet! Att vi hade fyllt på vattenflaskor o bytt skor efter det att klockan hade slagit 6.00. Och det var ju inte acceptabelt! För det får man ju ABSOLUT INTE göra! Måste göra de innan man börjar! Och dessutom har vi pratat "så mycket" igen.. Men ta reda på fakta, lilla du, innan du börjar klaga.. 90% av det vi pratar om handlar faktiskt om jobbet! Men vi kanske inte får prata om det heller?! Är det för att vi är syskon o att vi jobbar ihop?! Det kunde du tänkt på innan du anställde oss! Men är det såhär du gör för att få folk att trivas mindre på jobbet så har du fanimej lyckats! Det är ju uppenbart att du har dina favoriter! Och det du håller på med är mobbning och särbehandling! Vissa kan få göra vad dom vill medans alla andra får ta vad skit som helst! Men detta tolererar inte jag så är det bara! Ska gå o ta ett litet snack med våran fackliga förtroendeman imorn o se vad hon kan säga om det! Men du kan förbereda dej på en fajt "lilla du" man kan inte säga upp någon på sånna grunder som du hotar med. Har inte velat byta jobb förrän nu! Så jag ska börja kika runt lite o höra mej för! Kan man inte för en gångs skull få ett j*la "tack" eller ett "du har jobbat bra idag" nääe då, inte här inte!


Så min dag har verkligen inte vart den bästa denna veckan kan jag lova er!


Nu har jag fått nog!


// J


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0