Booooring!

Ja då var det helg. Vad ska man hitta på? Nån som vet? Tråkigt väder är det ute med så man blir ju inte så värst motiverad till o hitta på nåt! Måste dock åka till stan o lämna kattburen hos mamma så vi kan vänja katten vid buren då hon ska till farbror doktorn på tisdag. Men just nu orkar jag inte det. Måste titta in hos min frisör med, ser ju ut som faan i huvet nu! Får han fixa till.

Har fortfarande inte fått min bil. Vet i faan vad det kan ha vart för fel på den, det var nog inte så lätt för det har ju tatt en vecka för dom nu! Vill ha min alldeles egna bil.. Det är inget fel på V50:n men klart man vill ha sin egna när man nu har fått tummen ur o köpt en.

Fick några dagar till med dej! Ja är glad för din skull. Jag hade med gjort det om mitt liv sett annorlunda ut. Då har jag ju en anledning o åka till Portugal kanske ;) hehe

Jobbet i veckan har vart bra. Johan har inte vart på jobbet o då har man inte haft nån o busa med. Lite tråkigt men på måndag kommer han tillbax =D Igår fick vi lite strömavbrott på jobbet. Var lite mysigt, vi satt nere i källaren o myste ;) hehe Drog lite dåliga skämt o så. Vi fick tillbaka strömmen efter typ 40 min. Då gick vi på fika. Vi har en kvarts fika på fredag eftermiddagarna. O det kan ju inte vi rå för att det blir strömavbrott o vi inte kan jobba ;)

Nu tycker jag att det kan bli sommar, typ Augusti, så jag får flytta. Men idag är det 5 månader till det preliminära inflyttningsdatumet. Hoppas verkligen att det går fort. För jag vill verkligen ut ur detta huset nu. finns inget positivt me det. Önskar inte ens min värsta ovänn att flytta hit. Allt är snett o vinnt o krokigt.. Nä du gubbe lille, du får nog inte 700 000 för detta. Då får du nog muta nån. Det slutar nog med att du får skänka bort det.

Nä, nu ska vi se vad jag kan hitta på idag!


~ Ciao ~

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0