- Monday is the worst day of them all -

Gokväll mina kära läsare!



Då var måndagen slut. Snart dax att krypa ner i sängen o dregla på kudden tills det är dax att kliva upp igen o åka till jobbet.. Guud vilket enformigt liv man lever egentlgen.. Äta, jobba, sova.. 5 dagar i veckan.. Umgås ju mer med arbetskompisarna än med sambon för fan..

Vad positivt detta inlägget började då :S hehe

Har pratat med min syster nu i kväll.. Dom kan antagligen inte komma hela familjen till helgen. Jag hade verkligen sett fram emot o träffa barnen igen o naturligvis syster med man!! Men kan ni inte så kan ni inte.. Bara syster kommer så får jag vara nöjd..

Mike var här ikväll o hjälpte mej i friggeboden.. Det var inte så mycke o göra faktiskt, hade för mej att det var stökigare där än det var. Är inte där så ofta om man säger så.. :S

Nääe.. Nu måste jag krypa till kojjs..

Sov Gott!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0