Bakfull?!

Jag känner mej helt bakfull.. Hur kan detta vara? Jag har ju inte ens vart i närheten av en öl eller grogg.. Känner mej sådär seg och degig man kan vara när man e bakis.
Jag har iaf vart i stan en sväng, tänkte jag skulle växla in pengarna jag har kvar sen tyskland.. Men när jag kom till stan visade det sej att det var vårmarknad i stan och jag som har lite smått fobi mot platser med väldans massa folk på tänkte absolut inte gå in i stan.. Det får vackert vänta till måndag. Så då åkte jag till Knalleland o tänkte förbruka presentkortet jag fått.. Men eftersom H&M har samma mode som min farmor hade på sina gardiner för 100 år sedan kan jag lika gärna ta dom o sy om dom till en tröjja eller liknande.. Deras mode passar inte mej alls.. Så jag kom därifrån med 2 ögonskuggor iaf. Det var inte dåligt det.. Så nu vet ni ju det att det är ingen idé att köpa presentkort på H&M till mej. Gärna Gina Tricot då ;)  Nääe för jag är inte kräsen ;) haha..  Men tack snälla Richard ändå!! Supergulligt!

Nu är det en vecka kvar til festen! Det ska bli skojjigt faktiskt.. Hoppas bara det blir lyckat!

Nääe nu ska jag fixa med lite kött till grillen ikväll.. Ha det gôtt allihop!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0