efter regn kommer solsken

Så då var min blogg flyttad me.. Se om de blir någe bättre.
Nu har min snutta skaffat sej en blogg hon med, efter mycke tjat så lyssnade hon på mej ;) kika in till henne på http://xenas.blogg.se

Idag blir det nog inte så mycke gjort.. Funderar dock på o åka o köpa mej en ny bilstereo, då min jag har e kass. Fanns ju inte originalstereon i bilen vi köpte =( blev jag lite sur över faktiskt. Så ska jag prata med kära grannen så jag får tillbaka min bas o slutsteg. E trött på det lama ljudet i bilen nu. Hehe, vill ju kunna poppa som jag alltid gjort. Annars håller jag på o tvätta lite, ska strax gå ut o hänga det. Grannens katt springer runt här inne o skriker på mej ;) hehe sötnos.

Ska försöka dra ner på rökandet igen. Mår ju inte så bra utav det. Så ska ge ett helhjärtat försök o dra ner på de. Sen får vi utgå från det. Se vad som händer.

Så underbart väder ute idag. Solen skiner o det e vår! Kanske skulle ta på mej headsettet o ge mej ut o gå en sväng? Ja vi får se.

puss o kram, syns på stan

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0