Far far away!

Nu har han lämnat Sverige min lillebror! Men jag önskar er all lycka o hoppas allt blir bra för er där nere!
Kommer längta röven av mej tills ni kommer hem i Augusti, men den "lilla" smällen får jag väl ta.. Vad ska jag sen sitta på då? Haha ;)

Nääe.. Vad ska jag hitta på? Jag e trött som en bäver men jag kan ju knappast gå o snutta kudde nu.. Får väl lägga mej i soffan o glo en stund..

Imorn kommer min Helen ut o ska klippa mej med =) äntligen ska det bli nån ordning på det stackars håret.. Måste nog göra en inpackning med kanske nån dag när jag orkar..

Nääe, nu ska jag krypa iväg till min soffa..
Ganska meningslöst inlägg det här, men nu har jag fördrivit tiden lite iaf ;)

Ha de gôtt, haj!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0