funny bunny

Festen var total lyckad! Alla samlades vid 19 - snåret.. Vi knallade in o käka godaste smörgåstårtan jag NÅGONSIN har ätit! Sen efter en stunds vila på maten gav vi oss ut för att spela lite brännboll o kubb.. Sen drack dom som ville kaffe o åt lite tårta som Bettan gjort. Tack så mycke för hjälpen.. Sen dansade vi o hade hur skojj som helst.. Har ytterst få minnesluckor men det får man räkna med kanske? Hehe.. Sen att du ballade ur kan inte jag hjälpa! Att man får vara så jävla barnslig! Hur gammal är du? 15? Tar nog ett bra tag innan jag kan glömma och förlåta dej för detta.. Vill inte ens se dej.. Du är inte värd vatten i mina ögon.. Det var sista gången jag bjöd dej på nåt!!

Vi fick massa fina presenter med, det har jag ju glömt o berätta om.. Fick en skottkärra, sopborste o en kratta av Claes o Backis! Och en fin blomma av Madde o Elisabeth. Vinglas av Conny o Fia. Presentkort på blomsterlandet av Jenny o Stefan. Presentkort på Duka av Helen o Henke. Pengar av svärmor o svärfar. Vin av Stefan med flickvän (kommer aldrig ihåg vad hon heter :S) Sprit av Anna-Karin o Mike. Whiskey o Vin av Ubbe o Kicki.. En jättefin blomma av Martin o Lotta. Hmm, har jag glömt nåt får ni säga till.. Tack allihopa!! Jätttefint var det!!

I söndags var jag inte den kaxigaste människan som finns iaf.. Pratade med Ulrik, den stora porslinstelefonen, 2 gånger innan jag var i så pass form att jag kunde komma ur sängen och att ens stå upp ordentligt.. Men det tyder bara på att vi hade skojj ;) Och träningsvärken vet jag inte ens vad jag ska säga om ;) haha.. Sen bar det iväg för att städa ur bygdegården.. Trodde att det såg värre ut än det gjorde. Var ju dock inte så skojj o kliva in där i den doften av bakfylla som va.. Men vi hade hjälp att städa så det gick undan ganska så fort.. Sen va det barra attt sitta ute i det fina vädret vi hade. Hinka i sej litervis med vatten o dricka.. En o annan huvudvärkstablett slank ner med.. Men jag överlevde den dagen med (nätt o jämt)

Så nu är vi inne på en ny arbetsvecka. Va ganska tufft o komma upp i Måndags då jag var så trött hela Söndagen? Men det e redan onsdag imorn o halva veckan har gått.. Och det är ganska skönt. Till helgen vet jag faktiskt inte vad ja ska hitta på. Vi pratade om att kanske fixa det sista med veden.. Men det tar ganska lång tid om vi e själva.. Nån frivillig? Ni kan mitt nummer ;) haha.. Annars vet jag inte vad man kan hitta på.. Nåt förslag? Vill hitta på nåt! Hör av er!

Nääe nu ska jag kika vidare på Desperate Housewifes sen blir det att natta kudden..

// Fröken Karlsson

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0