Inget viktigt egentligen. Bara ord!

Då sitter man här igen nu då! Egentligen har jag inget vettigt att skriva men känner att jag måste ändå..


Idag har man jobbat ett par timmar. Måste ju ställa upp lite ;) heh.. Men dom 6 timmar som vi skulle jobba gick ganska fort ändå.. Sen va jag hos svärmor o lämna pengar som vi lånat. Sen blev det som vanligt kaffe hos mamsen, fast jag sa att jag inte skulle de idag.. Men men.. Shit happens! Så nu sitter jag här.. Älskling vet jag inte vart han är nånstans.. Han leker väl med idioten antar jag.. *morr* kan inte bry mej mindre. Fundilurar på om jag ska gå ut o ge bilen ett välbehövligt bad.. Haha, tänk vad praktiskt det hade vart om man hade ett jättebadkar som man bara sänkte ner bilen i när den behövde tvättas. Vad allt skulle bli enklare då. Hehe.. Hmm får nog fundilura mer på den iden ;)


Nääe, vad ska man hitta på ikväll?? Känner verkligen för o hitta på nåt. Nån som vill leka med mej? Alla människor är så tråkiga nu för tiden. Vad har hänt med er? Bara för att man kanske skaffar pojk/flickvän betyder inte det att man MÅSTE vara hemma o gulligulla hela tiden.. GAAHHH! Trött jag blir.. En annan gör precis vad hon själv känner för.. Ganska skönt!


Nääe, nu ska jag ge mej ut o bada bilen!


Ha de gôtt, Hej!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0