Lördag morron!

När jag vaknade låg jag helt själv i den stora sängen, Nicke skulle iväg tidigt o hjälpa Ubbe. Lite tråkigt att vara själv såhär tidigt. Har världens huvudvärk med, känner mej bakfull men det finns det inga möjligheter till.

Igår var vi i GBG o träffa brossan, han sticker till Portugal o till Tirre på tisdag. Hoppas att allt blir bra när du väl kommer fram o får dej ett bra jobb. Och du måste lova att höra av dej en gång i veckan, minst! Ta väl hand om dej och jag vill ha dej helskinnad när du kommer hem. Pussa en hel massa på min Tirre med. Guuud vad allt är trist utan henne!

Vad ska man hitta på idag då? Hade lite planer på att städa hemma men min huvudvärk dominerar idag så vi får se det! Annars kommer nog Mike ut idag o hjälper mej o städa i friggeboden, då han o frugan ska sova där nästa helg efter partyt. Väldans snällt utav han =D

Åh, träffade lille John igår på statoil när jag köpte cigg. Saknar dej massa. Kul att vi hittat kontakten igen. Måste ta en fika snart kanske?!

Nä detta får räcka för nu.. Uppdaterar väl senare..

.kösshaj.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0