söndag, regn, shoppa, ensam

Söndag!


 Idag har jag inte gjort så mycket hittills. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på heller. Tråkigt väder så man kan ju inte gå ut o hitta på nåt. Kände för o ut o gå annars, men känner dock inte för o bli pisseblöt bara för det. Så det får vackert vänta till en dag med bättre väder. Behöver åka o handla lite så det är väl egentligen det enda som står på schemat för idag. Så det får jag väl brumma iväg o fixa. Vet dock inte om jag åker till stan o handlar. Skulle behöva åka till Knalleland nämligen. Ja vi får se!

Sagt o gjort, jag somnade på soffan. Älskling kom o pussa på mej när klockan var 7.40 eller nåt. Då kröp jag in i sängen o myste lite. Längesen vi bara låg o kramades! Mys pysigt! Fast det blev inte så länge för det var det dags att gå upp för Henke skulle komma o hjälpa oss med veden. Men vi beslöt oss för att vi struntar i det idag då det regnar ute. Men tack för att du kom ut ändå. Nu fick du ju lite tid o plugga ;) hehe..


Nääe, nu ska jag åka så jag kommer hem nångång ;) 
                              ♥KarlssoN♥                       image3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0