lördag 8 november 2008

Ojdå vad tiden går fort. Redan lördag idag. Och vad har jag gjort denna veckan då? Ingenting vettigt vad jag kan komma på.. Ja, förutom jobbat då, det e ganska vettigt enligt mej. Hur ska man annars kunna leva?

Vad har jag gjort idag då? Jag har vart iväg till Sexdreg (porrhult) en sväng då Nicke upptäckte mitt i julskinke"baket" att vi inte har nåt ströbröd. Så jag fick åka, skulle ju ändå  iväg.. Sen har jag väl gått här hemma mest hela dan. Nu har jag satt upp gardiner i gästrummet. Blev mycke fint måste jag säga. Sen har jag pratat med min älskade Renée me. Gud vad jag saknar dej! Även om det bara är en vecka sen vi träfafdes, men det är ju så och kommer alltid att vara så. Men vi har ju som kuligast när vi träffas o inte har gjort de på ett tag. Tur att det finns telefoner! Haha!
Mina älsklingar kommer hem från Portugal nästa vecka hoppas jag. Dom har sagt de iaf så då litar jag på det. Ska bli underbart att få hem er nu. Ni har vart borta alldeles för länge nu!
Kanske sticker en sväng till Ullared nästa vecka =) måste köpa lite julprylar nu när vi fått lie fler fönster o så. Så jag får väl se om nån vill följa med. Nån frivillig?! =)  

Nääe, nu ska jag hoppa i duschen. Vi ska gå ut och äta ikväll med massa folk. Det blir nog skojjsigt. Ha en underbar kväll allehopa, det ska jag ha!

Puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0