Sisådär

Så, då va det måndag igen då. Dagen har gått fruktansvärt fort. Kan kanske bero på att jag haft skojj på jobbet, så skojj har jag inte haft på jag vet inte hur länge. Folk som springer rakt in i stängda dörrar, åker rullstol i 180 nerför en backe, nån som knallar rakt in i hyllor som sticker ut 2 meter från väggen, böter på firmabilen för att kollegan "smygröker" haha, jävla psyke jag har hamnat på.. =) haha.. Men jag trivs som fisken i vattnet. Såhär bra har jag inte mått på skitlänge. Sen att det hänt andra grejjer som gör att jag mår bra gör ingenting, absolut ingenting!! Nu vet jag att det e många andra som blir ganska nyfikna men ni får nog veta tids nog. Några vet några inte. Jag vill inte riktigt tala om vad det är ännu. Men det kommer. Det kan jag garantera er.. =)

Nu väntar mina vardagsysslor, så nu ska jag lämna er för en stund..

Baj-Baj

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0