ett tag

Ja nu va det ett tag sen jag uppdaterade. Nu har jag för en gångs skull lite tid över så då passar jag på..

Vart ledig en vecka nu, men fy satan så fort det har gått. Känns inte som jag fått nåt gjort alls egentligen. Min mamma va ute här måndag till torsdag. Vi grejja o pilla lite. Gjorde mat o så. Annars va det lugna gatan..
Va på Fristads en sväng i torsdags, hämtade ett arbetsgivarintyg. Passade på o prata lite med folket. Vissa saknar jag grymt mycke o vissa lite mindre. Det finns ju massa rötägg där om man säger så.
Men nu har jag lagt det där stället bakom mej o ska börja mitt nya på Tisdag. Fick va ledig på måndag me =D det skadar ju aldrig någon ;) haha..

Fått lite positiva besked med det senaste! Ska bli superskojj.. Vad det är får ni nog veta tids nog =)

Men nu ska jag strax åka till stan o inhandla lite hårfärg. Ska färga det imorn tänkte jag. Sen ska jag till Christina på ljusparty. Ska bli riktigt mysigt faktiskt.

Have a najs day!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0