Underbart

Känner mej utvilad idag för en gångs skull. Plutten har vart så duktig att han sovit över nattmålet inatt. Men fick dock lite panik när jag vaknade av Nickes klocka o insåg att jag inte vart uppe med han inatt.. Men jag kollade så han andades o insåg att han sovit över bara.. Guuud va skönt att han börjat med det nu. Sen kanske det inte blir varje natt men nu har han påbörjat ialf.. =)

Idag kommer tant Helen hit o fixar med mitt hår. Jag har bestämt mej för att slinga det blont nu. Så nu påbörjar jag resan mot ett ljusare huvud.. Haha! Så ska jag färga hennes hår med. Så det blir en heldag idag.. Det gillar vi. Får passa på när hon e ledig.

På Fredag ska jag o plutten sova hos mormor. För pappa ska ut o svira med ett par kompisar och eftersom han alltid går upp med plutten en gång per natt på helgerna så kan han ju inte göra de nu o då tänkte jag att mormor hjälper säkert till lite. Behöver ju med sova lite granna. Men ska han nu sluta äta en gång på natten så är det ju ingen fara. Men kan va mysigt o nana borta för en gångs skull.. Äta lite middag o bara mysa. Annars blir det inte så mycke av det här hemma.

Men nu ska jag fixa lite ialf..

Puss på er!

Kommentarer
Samuel

Ska du färga håret ROSA =) =) =)

2009-08-12 21:48:23
URL: http://www.unstryped.com



Jessica

hahahahaha...

2009-08-12 23:18:19
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0