happy birthday to me

Tror att mina nära och kära tycker att jag har blitt lite tjock nu. Jag har fått sammanlagt 1200 kr att handla kläder för idag. Fast det är ju ganska bra med tank på att jag inte har ett enda par jeans som jag kan ha längre. Mina linnen rullar upp sej över magen. Dom tjocka tröjorna sitter tajt över magen. Så det kanske är dax med lite mamma-kläder nu. Så det ska jag gå o kika på imorn efter jobbet.
Idag har det bara handlat om kaffe och fika. Det har vart folk här näst intill hela dagen. Det är ganska kul ibland det med o bara tjöta skit.
Men nu ska jag ta och äta lite iaf. Ska bli gött med lite mat faktiskt..

Baj baj äppelpaj

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0