26 dagar gott folk!!

Helgen har minst sagt vart fullspäckad.. I fredags kväll va vi nere i Kinna hos Madde o Claes. Vi grillade lite och pojkarna drack lite öl. Det blev dock ganska sent. Somnade inte förrän kl 4 tror jag och sen skulle vi upp kl 9 igen för jag skulle köra ner Nicke dit igen för han skulle jobba. Sen vart det hem och städa för vi skulle ha hit folk på kvällen. Så det blev inte till och vila många minuter iaf. Så inatt kom vi väl i säng vid 1 halv 2 nånting. Så vaknade jag igen vid 7 helt klarvaken.. Hua! Men lyckades somna om så jag vaknade kl 10. Men jag har kännt mej lite halvdassig hela dagen idag. Vart lite frösen o så. Så nu ska jag strax hoppa i duschen sen ska jag nog bädda ner mej i soffan och bara mysa.

Imorn ska jag till spec BM igen och väga den lill*. Se om h*n växt nånting. Det hoppas vi på. Men det tror jag. Känns mycke tyngre och bära på nu än innan så nu har den nog allt växt lite.
Sen ska jag leka lite med min Renée, vi ska åka o kolla på en jättefin body hon hittat till den lill* som hon ska köpa. Sen ska jag åka o köpa en babymonitor på Netonnet! Ska förhoppningsvis hämta en ny mobil oxå. Det vet jag inte riktigt än men jag hoppas, då min e helt slut i kolan! Så dagen imorn är inte så värst lugn den heller.. Fattar inte hur jag hann med allt när jag fof jobbade.. Skumt. För då va det oxå saker hela tiden att göra..

Nääe, gott folk.. Duschen kallar!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0