det kan inte alltid vara som man vill

Va hos spec BM idag. Min lill* har gått upp knappt 200g. Så nu får jag gå på ännu tätare kontroller, så jag har en nästa vecka då dom ska kolla flödet till h*n, se om näringen kommer fram ordentligt eller vad som händer på vägen. Sedan veckan efter det ska jag på ytterligare en tillväxt kontroll. Så nu har jag förberett genom att packa en liten väska att ha i bilen om det blir så att dom tänker behålla mej rätt vad det är. Man vet aldrig. Så jag har packat ner kläder till mej och till den lill*
Det känns ju inte så bra att Nicke inte är och jobbar hemma nu om man säger så. Skulle vilja ha han hemma nu. Blev ganska lessen när jag gick från BM idag. Jag vet ju inte vad jag ska tro, min lill* är ju stark o sparkar på mamma hela hela tiden så vad vill dom att jag ska tro och göra. Skulle jag äta mer skulle jag inte göra nåt annat verkligen. Måste ju hinna med annat oxå..

Är ganska depp just nu..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0