=)

BM besöket idag gick bra! Jag har vuxit 1,5 cm över magen, hjärtslagen på bäbis va på 152 och h*n ligger med det lilla huvet neråt fortfarande.. Och det får den gärna fortsätta att göra nu dom sista veckorna med =)
Så nästa BM besök så ska vi sammanfatta graviditeten.. Har den varit bra? Några problem? Önskemål inför förlossning, bedövning och liknande saker. Ska bli intressant. Dessutom får vi den lilla bilbarnstolen då med =) så nu börjar det verkligen kännas att det drar ihop sej till slutet =)  Gud bara 4 veckor kvar.. Då är det ju bara 4 veckor kvar till älskade syster med familj kommer på besök från stockholm.. Då kommer mina små änglar =) Längtar som bara den.. Ska bli mysigt och ha dom här.. Har inte träffat dom på ett år nu snart.. Så det ska bli mys!

Nääe gott olk nu ska jag nog kliva i duschen tror jag, sen kanske slänga mej på soffan. Är inte det minsta trött än, fast blir la det efter duschen dock..

Puss o kram syns på stan

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0