mors dag

Då va det mors dag idag då, och jag får ju inga presenter jag inte =( hehe.. Äsch får la ta igen det till nästa år ist.

Idag har jag vart duktig och dammsugit hela huset innan det blev för varmt att göra det. Sen har jag i ärlighetens namn inte gjort mycke mer. Känner inte för det. Tycker bara allt är jobbigt just nu. Men det ska man kanske tycka när man inte har så långt kvar?!
Ikväll ska vi åka till min kära mamma och äta middag, det beställde Nicke igår.. Haha..

Vi va inne i stan en stund igår kväll, vi va på Allé Terassen och åt. Va himla mys, bara jag o Nicke.. Och den lill* då med förstås! Haha, lite svår o lämna h*n hemma ;) haha.. Sen mötte vi upp hans bror så åkte vi till hans kompis o satt där o tjöta lite skit. Vi va väl hemma igen nån gång runt 1-tiden tror jag. Då va det dejt med kudden som gällde. Va sjukt trött hela jag.

Nu ska jag återgå till slappandet.

Ha en underbara dag allihopa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0