tidig lördag

Herregud vad tidigt jag är uppe idag. Men så blir det när man har en sjukt morgonpigg sambo! Så jag har faktiskt redan ätit frukost. Helt otroligt. Men jag har dock inte sovit så himla bra inatt. Det tog typ 40 minuter innan jag somnade när jag gick o la mej och sen så vaknade jag vid halv 2 och var hur pigg som helst. Visste inte vad jag skulle ta mej till. Så det va väl bara att gå upp o gå en liten stund för att sen göra ett nytt försök till o somna. Det tog en stund det med kan jag lova. Men några timmar har jag ju fått sova, men blir väl till o vila en stund lite senare. Jag brukar ju inte ha så svårt o somna på förmiddan/eftermiddag när jag lägger mej på soffan en stund. Men ska nog gå o slänga i en maskin tvätt innan jag gör detta =)

Igår kom älsklingen hem äntligen. Va så skönt o slänga sej i famnen på honom igen =) Jag va inte hemma när han kom hem men han kunde sova en stund då, och det va ju bra. När jag väl kom hem ville han skruva ihop spjälsängen och sagt och gjort den blev jättefin! Ska ta ett kort o lägga ut här sen. Ska bara lokalisera kameran, haha.. Sen blev det lite mat och sen endast slapp på soffan. Så skönt! Bara göra ingenting alls.. Urban va nere en sväng o tog nån öl. Men han blev inte så sen. Annars va det väldans lugnt.

Nu är älskling iväg och hjälper Urban lite med några åkrar som va tvungna att gödslas. Han själv skulle åka till Laholm en sväng idag. Kika på nån traktor eller vad det var :S kan inte säga att jag bryr mej till 100% hehe..

Men nu ska jag slänga i en maskin tvätt sen får vi se vad jag åstadkommer innan jag somnar igen..

Pöss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0