onsdag 090902

Guuuud vad tiden knallar på fort då. Redan September.. Hua, snart jul då ;p

Idag ska vi först åka o hämta tant Tirre i Fristad för att sen åka hem till min mamma och fika, för det blir nog ingen fika på stan med detta jävla väder som vi har. (Risk för åska var det idag igen jue. Tycker inte det gjort annat än o åskat denna sommaren) Sen ska vi jag o Plutten möta moster Jeanette på sjukhuset, har tid för att röntga hans njurar idag. Det ska nog gå jättebra tror jag. Dom har sagt att det inte är någon fara så då får man väl tro på dom då :s jag har lite svårt att lita på läkar faktiskt. Men men.. Får väl börja nån gång ;P

Åhhh, de måste jag säga.. Sen jag har börjat väcka plutten kl 23,00 så sover han mycke mycke bättre på natten. Han får då mat och han somnar igen med en gång. Sen sover han till ca kl 5. Men idag minsann sov han till kl 6. Min goding. Fast jag va ju vaken vid kvart i 5 för då gick Nicke upp så jag gick upp o pratade med han lite. Sen somnade jag nog inte om ordentligt innan prinsen ville upp. han fick lite käk och sen gick jag o la han i min säng, men han ville inte riktigt somna så vi busade lite istället. Tog lite kort o pratade lite o så.. Sååå mysigt på morgonen har vi =)
Men nu sover han lite igen så nu passar jag på o dela med mej lite här. Ska ladda upp lite bilder på Facebook med om jag hinner, sen e det dax o göra sej klar för avfärd till Fristad.

Love u all!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0