sunday bloody sunday

Inte för att jag direkt bryr mej om vad det är för dag, men söndagar är sjukt tråkiga. Orkar ju inte med nånting direkt känns de som. Men idag har jag o Plutten iaf vart en sväng hos tant Tirre. sen på eftermiddagen va Nickes päron här och åt middag. Fick även mina fönster putsade av svärfar och Nicke. Måste erkänna att det blev snyggare och det gick fortare för dom än för mej. Dock va ju dom två! Sen har Backis vart här vi har kikat på film o så. idag blev det rallybrudar! Har sett den innan men den e ju ganska så bra. Så den e ju värd att se igen.

Imorn ska jag till en kompis och fika, har inte träffat henne på massa massa år. Så det ska bli sketa göra sköjj. Får träffa hennes lilla dotter med. Hon e bara 12 dagar yngre än min Prins =) Mys mys!

Nu ska jag slänga mej i soffan en stund innan tvätten e klar, sen ska jag krypa ner jämte min underbara karl.. =)

Puss hej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0