varför tar det sån tid?

Varför kan man aldrig få svar när man vill? Jag går och väntar på Lillemans provsvar från sjukhuset. Dom skulle ringa nu i mitten av veckan, och för mej så räknas onsdag som mitten av veckan.. Eller?! Man blir ganska frustrerad av att bara gå o vänta! Gahhh!

Igår var prästen här som ska döpa min prins. Mycket trevlig för att vara präst måste jag säga. Dom flesta jag träffat har alltid vart överreligösa eller liknande. Men inte denna inte. Känns hur bra som helst. Så nu är det bokat och klart. Den 17/10 kommer han att skvätta vatten på prinsen.. =) haha.. Så nu har datumet blivit ändrat 2 gånger men nu är detta det slutgiltiga datumet.

Men nu ska jag krypa ner under filten i soffan och göra absolut ingenting. Har ingen lust o göra nåt..

Kisses

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0