1 december!

Då var det onsdag idag! Halva veckan har nästan gått. Och idag är det den 1a december.. Fattar ni?! Jisses! Vart tar tiden vägen. Dom säger ju att tiden går fort när man har roligt, vi har haft mycket roliga dagar, men inte visste jag att vi har haft såååå roligt??

 

Idag ska vi bege oss till stora staden för att inhandla lite julklappar. Tänkte hinna med detta idag, för imorn ska Prinsen tillbaka till dagis igen. Så tänkte passa på så man slipper det till helgen så alla andra ska göra det. Nästa helg kan jag ju ändå inte då vi åker till Hufvudstaden på fredag förmiddag :D Och sen är det ju bara 2 veckor kvar till Julafton och då ser jag gärna till att det är klart. Men då var det ju det vad man kan köpa till en liten kille på 18 månader! Jag har funderat på en rutschkana, men jag vet inte. Då han inte är på sitt rum och leker (då det ligger på övervåningen) så blir ju den ståendes i vardagsrummet. Vill jag verkligen det? Annars har jag ju köpt saccosäcken, men vad mer? Kläder behöver han verkligen inte. Tips mottages med öppna armar :D

När vi ändå är i stan ska vi träffa Farbror Johan, strosa runt i knalleland och bara mysa. Sen kanske det blir en lunch på min favvo thai restaurang Young Thai! Och om vi hinner blir det nog en kaffe hos mormor. Så ser dagen ut så länge.

 

Vad ska ni hitta på? Mycket nyfiken!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0