Härligt!

Tillbaka på jobbet idag! Underbart! Det märks att man vart lite saknad ändå :) Prinsen är tillbaka på dagis och jag hoppas och ber till gud att vi slipper många fler VAB dagar på länge.. Vaknade hyfsat pigg och glad.. Men ändå sådär så man ville gå och lägga sej igen. Pappa Nicke hämtade Prinsen medans jag gjorde mej i ordning. Och Prinsen bröt sina morgonrutiner för första gången på hur länge som helst. Han ville inte ha sin morgonvälling! Så då fick jag bara vackert säga till på dagis att han inte ätit. När jag kommer till jobbet får jag en positiv överraskning! Det är inte måndag! Haha! Snacka om dagvild! Jag trodde bestämt att det tar måndag när jag slog upp ögonen idag.. Har totalt glömt hur dagvild man blir av att gå hemma.. Men det va ju positivt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0