Hemresa!

Sitter i taxin på väg till Arlanda! Egentligen skulle vi ner till Stockholm city och ta en flygbuss, men tid närmare eftertanke och snabbt räknat blir det samma pengar att åka taxi hela vägen. Så nu kommer vi iaf i tid till flygplatsen. Och skönt är väl det. Blev lite stressigt på Landvetter i fredags, så det kan vara skönt! Så snart är jag hemma och kan pussa massor på min Prins! Som jag har saknat honom. Men man behöver verkligen komma hemifrån och bara få vara Jessica och Nicke för ett tag också! Festen igår var mycket lyckad. Jag hade mycket trevligt! Även om jag inte drack nånting. Det överlät jag till alla andra, då jag alltid blir så fruktansvärt dålig! Det sjöngs karaoke, skrattades, barnen höll tal för sin pappa där dom berättade att han är världens bästa pappa och bästa vän! Det var så man fick tårar i ögonen varje gång! Vi kom i säng runt 1 tiden inatt, ganska skönt för att vi var tvungna att komma upp i hyfsad tid för att göra oss i ordning för hemfärd. 3 koppar kaffe och en dusch senare är vi på väg! Nu längtar jag hem!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0