Herre min jävla.......

Klockan 03,20 vaknar jag av ett mycket konstigt ljud, detta ljud kom från Nickes mobil.. Vilket jag inte förstod innan han knallade iväg och började prata för att inte väcka mej.. Too late :( Det var hans chef som ville att han skulle ut och ploga snö. Yrvaken och jävlig tänkte jag, Mäh, det har väl fan inte snöat :s haha.. Hur skulle jag veta det när jag har sovit :s Knallade upp och kikade ut.. Jisses vad snö det har kommit.
Har sovit kasst ändå inatt så jag tänkte att det inte var någon mening med att gå o lägga sej. Satte igång mitt kaffe och gick ner och rökade. Drack den första koppen och tänkte, Äsch, jag kan ju lika gärna tända i pannan med då.. Sagt och gjort! Nu sitter jag här dricker den andra koppen kaffe.... i arbetskläder!

Uj vad Prinsen har sovit konstigt inatt. Tycker jag har hört honom hela tiden. Undra om han drömt nåt skojjigt :D Han har väl drömt om sin elaka mamma som tvingar i honom den äckliga Pencillinen! Haha! Läkaren frågade om han gillar Banan! Ja sa jag det gör han. Bra för det är banansmak på pencillinen.. Bra tänkte jag för när han hade öroninflammation så fick han en med "Tutti Frutti" smak och den gillade han inte alls. Men i helvete att denna kan smaka banan. Fy ..... vad den luktar. Och han grimaserar så roligt varje gång han får den.. Men han tar den så snällt ändå. Och fröknarna på dagis har märkt en stor skillnad på honom, så han måste ha haft nån skit i kroppen. Och det är så kul att höra att dom tycker han har förändrats. Och det märkte jag redan andra dagen att han blev mycket piggare och gladare. Så det var skönt att jag fick rätt i den här frågan!

Häpp! Nu är det snart dax för Prinsen att komma upp och jag ska göra mej helt klar!
Puss hej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0