Mysdag!

Vi fick lite sovmorgon av våran prins idag. Med betoning på lite! Han ville upp 05,50 idag :D
Vi gick upp och åt "lelle" och drack kaffe. Kikade lite på teve, efter ett  tag skulle vi minsann titta på "bilar", det är en film jag verkligen gillar och kan se om o om o om igen. Jag älskar bärgarn! Han är så underbar! Efter filmen knallade vi ut och åt frulle och tände det andra ljuset :)
Under tiden jag var nere och tände i pannan passade Prinsen på att somna i pappas knä, jag blev så förvånad när jag kom upp igen och Prinsen inte var där. Han passade på att sova i 2 timmar :) jag hoppades på att han skulle sova lite längre för då hade vi sluppit en andra sovning idag. Men han sover nu så han var ju tröttis! Vi har vart inne hos grannarna och kikat på deras golv dom lagt i köket. Skitsnyggt! Så det blev lite kaffe där, sen hem och köra igång Lussekattsbaket. Nu står dom på jäsning men ska snart i ugnen. Mums! Så det får nog allt bli en kopp kaffe med nybakta Lussekatter till lite senare. kanske skulle bege oss ner till Bygdegården för o titta på Lucia som kommer dit idag. Och självklart får Prinsen träffa tomten :D Hoppas han inte blir rädd bara. det kan bli himla dumt, med tanke på att vi har tomte på Julafton.
Åhh, jag längtar nästan lite till julafton nu.. Gör du?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0