Någon?

Finns det någon läsare som har/har haft barn i den ålder Prinsen är i? Dvs runt 16-18 månader. Var era barn sjuka ofta? Med hög feber? Nu behöver jag råd! Jag vet inte vad jag ska ta mej till riktigt. Nu är han så varm igen att man kan steka ägg på honom. Jag vet att dom blir ofta sjuka när dom börjar på dagis, men det här är inte rimligt! Hur får man ur ett envist virus ur kroppen på en lite kille på 18 månader? Nu har han ju verkligen varit sjuk hela tiden redan han började dagis i augusti! Och dom säger att ett barn som går på dagis det första året är sjukt sammanlagt 4-5 månader. Och har vart på dagis i 5 månader nu. Betyder det att detta kommer sluta nu? Nä, det har jag väldigt svårt att tro på! Sån tur har vi bara inte! Vad ska jag göra?? Snälla hjälp mej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0