Trött så trött

Men nu har jag bara en dag kvar och jobba, och till råga på allt så blir det en lång dag. Men jag har valt det själv! Det blir goa pengar i Januari :) Och på onsdag blir det en ännu längre dag, då vi ska ha inventering på jobbet och alla ska jobba till kl 20,30. Kan bli tufft, men om man bara gör något annat på övertiden än det man gör hela dagarna så går det ju ganska fort. Nu gäller det att visa framfötterna vad gäller jobbet då vi inte vet hur länge söder & co ska vara kvar på blåkläder. Så man kanske kan snika till sej en anställning :p

Jag har sovit så ruskidunder-dåligt inatt. Jag vet inte varför.. Mina grisar har sovit som... Ja, grisar! Så när jag ändå inte har sovit har jag passat på att elda ordentligt. Så det som vi tände upp igår har inte slocknat än :D Duktigt va? Sova kan jag (förhoppningsvis) göra i helgen.. Haha! Det kan ju jag tro..

Nää, nu kanske jag skulle gå och väcka Prinsen så vi inte blir sena..

Ha en underbar dag allihopa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0