Wiee!

Åh, nu jobbar jag bara en dag till denna veckan. Sen är det minsann helg för min del. Dock ska vi jobba över på torsdag kväll. Så roligt har jag det sista dagen innan ledigheten :-D Men sen ska jag njuta av att vara hemifrån och barnledig. Känns hemskt att säga så men man behöver verkligen vara lite barnledig för att vara en bra mamma till 1000% Och självklart kommer jag att längta ihjäl mej efter Prinsen medans vi är borta. Hoppas ingen trodde nåt annat! Det ska bli så kul att träffa syster och hela familjen. Även om det inte är jättelängesen vi träffades så hinner man sakna dom en hel massa förstås! Usch! Jag har sån dålig bloggfantasi! Känns inte som att jag skriver något som helst vettigt! Jag vet inte vad jag ska skriva om, om jag inte ska skriva vad som händer här om dagarna. Har ni några förslag? Kommentera gärna, det har vart tomt med de nu ett tag.. :(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0