För jag har blivit moster!

Ja! Jag har allt blitt moster till en frisk liten tjej på 3790 g och 51 cm lång. Hon kikade ut till världen den 15/6-2010! Underbart. Så nu har Prinsens efterlängtade kusinis kommit! Och igår tog vi tillfälet i akt, när vi ändå va på SÄS och röntgade Prinsen, att ta en kik på det lilla underverket! Åhh gud så fin hon va! Det har ni gjort bra!

Idag har älskade Annah och Therese vart här och förgyllt min dag! Fikade, busade med barnen och hann till o med en snabb lätt-lunch. Hoppas det blir fler gånger flickor!
Senare i eftermiddag kommer Herr Johan ut o fikar me! Massa fika blir det idag =) Men det gillas massor!

Imorn kommer barnbidraget! Då blir det lite mathandling var det tänkt.. Annars blir det inte mycke mer. På lördag ska Prinsen spendera dagen med sin pappa! Jag behöver lite tid för mej själv och även hinna städa inför det stundande kalaset nästa söndag då vi firar Prinsen som blir 1 år.. Fattar ni?! 1 år!! Herregud vad tiden har gått fort..

Nej nu ska jag grejja lite innan Prinsen får för sej att vakna!

Puss Hej!

Kommentarer
emma

Hej jessica!! kul att hitta dig här :D Va många dte är som bloggar som man inte vet om :)

Grattis till moster :) det e ju underbart!

2010-06-20 07:52:27
URL: http://krakradion.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0