veckan som gått

Veckan som gått har varit ganska fullspäckad, så jag har inte riktigt haft tiden till att sitta här, men nu kanske jag lyckas få till ett lite inlägg om veckan som varit.

I måndags va det iofs inte mycket. Jag och Prinsen hade en heldag hemma med massa bus och mys! Pappa jobbade sent så han va inte hemma förrän efter halv 9 nånting, men Prinsen ville inte sova bara för Pappa inte va hemma. Först kvart i 11 ville han stänga sina ögon. Suck! Sedan vill han ändå upp kvart över 5 på morgonen. Mamma va heeeelt slut kan man lugnt påstå!

Tisdag va det dax för BVC besök och 1-års kontroll med vaccination o grejjer. Han är så duktig prinsen när han ska få spruta, han bara gnäller till lite och sen är det över. Efter BVC begav vi oss mot stan för en fika hos "tant" Therese. Sedan åkte vi hem för att laga lite mat o så. Pappas "nya" bil krånglade lite så han kom inte hem riktigt när det va tänkt.Men jag och Prinsen klarar oss ganska bra själva, vi e ju liksom vana vid det =) haha

Onsdag skulle vi åka till Prinsens moster för att hämta en skrivare vi köpt av dom som kommit från lagning i England =) Vi drack lite kaffe och sen begav vi oss till stan för att kika lite på Nelly Outleten, MEN vad besviken jag blev! Trodde verkligen jag skulle hitta nåt som föll mej i smaken, men IKKE! Vi begav oss mot Maxi för att handla lite. Vi beslöt oss för att knalla vidare till Burger King efter det för att få i oss nåt att äta. Prinsen fick smaka lite hamburgare o lite pommes.. Namnam! Sen blev jag så himla sjukt kaffesugen! Ringde till Mommy dearest och sa att vi kommer en svänga!
På väg till mormor upptäcker jag att Skattepengarna kommit in. Ringer upp Nicke och frågar om han vill följa med och köpa en teve eller om han tror att jag klarar det själv. "- Jag tror du klarar det!" dfisck jag som svar. Sagt o gjort, drack lite kaffe och begav mej mot Netonnet! Hittade en 42" LG LCD HD teve som föll mej i smaken! Den tar vi sa jag till Prinsen! Guuud vad bra det blev! Prinsen älskar att titta på Musses klubbhus på den större teven om man säger så =)

Igår så kom syster hit med lite kablar som saknades till skrivaren, och sen upptäckte vi att det inte fanns några bläckpatroner i den. Så det va ju bara att bege sej till stan för att inhandla detta. Eftermiddagen blev lugn likaså kvällen.
Lillfisen har sovit så fruktansvärt dåligt inatt så jag är ju som en Zombie idag. Tanken var att vi skulle åka till Fisens mormor en stund innan vi ska till Tant doktorn med hans öron. Men känner inte att jag orkar det riktigt nu. Men vi får se.

Nu ska jag iaf ta mej i kragen och käka lite frulle.

Ha de gött hej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0