Då tar vi kväll!

Gud vad jag känner mej kreativ idag. Jag har bara inte gjort nåt vettigt alls.. Jag har dock grejjat lite i köket och plockat upp leksaker som ligger här och var. Men största delen av dagen har jag spenderat i soffan eller framför datorn. Vi har som sagt tittat på Mora Träsk 2 (!) gånger..

Prinsen ville inte alls sova nu på eftermiddagen, Men han kanske slumrade till 20 minuter eller så.. Resten av tiden han låg i sin säng protesterade han bara. När klockan va lite efter 16 så fick han komma upp. Han fick en liten flaska med "lelle" medans pappa fixade iordning lite kvällsmiddag till oss :) Duktig han är som kommer hem till oss sjuklingar och ställer sej och gör middag.. <3

I morgon kommer älskade syster hit och leker med oss. Ska bli underbart!

Men nu tror jag vi tar kvällen.. Sov gott!


Satt o pilla lite i Photoscape tidigare, detta var vad jag åstadkom :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0